Voor wie

Hét event over service excellence van Nederland

 

Wat kun je verwachten?

  • inzicht in de praktische werking van het Service Excellence Model, een model voor organisatiebrede/integrale ontwikkeling van uitzonderlijke klantgerichtheid
  • inspirerende praktijkcases die zich strategisch ontwikkelen tot een Service Excellence organisatie
  • best practices op diverse aspecten van Service Excellence:
    – ontwikkelen van een klantvisie
    – implementeren van belevingswaarden en van klantreizen
    – initiëren van een klantgerichte cultuur en
    – het inzetten van HRM voor Service Excellence

 

Voor wie is dit evenement bedoeld?

Het programma is vooral opgesteld voor service excellence managers, customer experience managers, customer service managers, marketeers, CRM-managers en brand-managers. Heb je een andere achtergrond maar ben je geïnteresseerd in service excellence? Dan ben je natuurlijk ook van harte welkom! Twijfel je of dit event aansluit bij je interesses? Neem dan contact op via sales@customertalk.nl

 

Wat neem je mee na Service Excellence in 1 Day?

  • je ziet de samenhang tussen marketing, sales, service en communicatie
  • je herkent de kenmerken van een uitzonderlijke klantbeleving en de kracht van enthousiaste klanten (customer delight)
  • je krijgt inzicht in de ‘best practises’ van andere organisaties
  • je ontwikkelt een beeld hoe je de klant echt centraal kunt stellen vanuit de cultuur en besturing van jouw organisatie
  • je bent weer up-to date met de nieuwste ontwikkelingen
  • je kunt de gewenste strategie ontwikkelen en implementeren

 

Gratis digitale toolkit

Na afloop van het event ontvang je een gratis digitale toolkit waarmee je praktisch aan de slag kunt en jij je verder kunt verdiepen in de materie. De toolkit bevat:

  • Cases
  • Service Excellence-whitepapers (PDF)
  • Service tools
  • Kortingscoupons voor verschillende Service Excellence-producten en -diensten
  • Informatie van producten en diensten van de sponsoren van dit evenement